👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم)

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم)

در 31 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:

منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری:

خودتنظیمی

در رویکردهای شناختی- رفتاری، تاکید بر ترغیب دانشآموزان به وارسی، اداره و تنظیمکردن رفتار خود است. تا اینکه به آنان اجازه دهند تا بهوسیله عوامل بیرونی کنترل شوند. در بعضی از مجامع، این روش "اصلاح شناختی رفتار" نامیده شده است. رویکرد شناختی رفتار هم از روانشناسی شناختی(با تاکیدش بر اثرات تفکر بر رفتار) و هم از رفتارگرایی(با تاکیدش بر فنون تغییر رفتار) نشأت میگیرد. رویکردهای شناختی رفتار سعی میکند تا بدفهمیهای دانشآموزان را تغییر دهند، مهارتهای کنارآمدن وی را تقویت نمایند، خود- کنترلیشان را افزایش دهند و خود انعکاسی سازنده را تشویق کنند(دوم ژان ،2002، ترجمه بیابانگرد،1384).

مفهوم خودسازماندهی یا یادگیری خودتنظیمی، یکی از مفاهیم مورد تاکید نظریه شناختی-اجتماعی بندورا  است. یادگیری خودتنظیمی یک سازه مهم در تعلیم و تربیت است که دورنمای جدیدی را در یادگیری ارائه مینماید. اولین بار، اصطلاح خودتنظیمی توسط بندورا  در دهه1960مطرح گردید( به نقل ازکدیور،1380). اصطلاح خودتنظیمی در یادگیری از سال 1980معمول شده است، چون از آن زمان به بعد شکلگیری خودتنظیمی دریادگیری و مسئولیت و تعهد نسبت به یادگیری در دانشآموزان تاکید شده است(به نقل از ارجی، 1385).

قسمتی از پیشینه تحقیق:

  *  سبحانی نژاد و عابدی،(1385) در پژوهشی تحت عنوان "بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انگیزه پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آنان در درس ریاضی" نشان دادند که بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان رابطه معناداری وجود دارد؛ بعـلاوه، سهم نسبی انگیزش پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتظیمی در تبیین عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی به ترتیب 20٪ و 18٪ میباشد.

فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :

خودتنظیمی

3-3-1) خود تنظیمی رفتار

ویژگی یادگیرندگان خودنظم جو

نظریه ها و الگوهای یادگیری خودتنظیمی

نظریه زیمرمن

جدول2-1: راهبردهای یادگیری خودتنظیمی زیمرمن و مارتینزپونز(1986)

نظریه ویگوتسکی

نظریه بندورا

الگوی پینتریچ

الگوی بوکارتز

مؤلفه های یادگیری خودتنظیمی

2-4) زندگی در دو منطقه اقتصادی - اجتماعی متفاوت

قشربندی

موارد قشربندی

نظریه مارکس

پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج از کشور

منابع فارسی

منابع لاتین

 

پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

👇محصولات تصادفی👇

پروپوزال بهبود الگوریتم اجتماع پایه در بهینه سازی چندگانه برای حل مسائل گسسته بررسی میزان اثربخشی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی انجام شده در شرکت برق وارائه الگو برای سنجش اثربخشی آن تحقیق کارخانه شیر بهنام جام سیستمهای کنترل موجودی ERP مقاله نقش هاي رهبري استراتژيك